Najčešća pitanja i odgovori

Osim preko online trgovine, mogu li naručiti proizvode putem e-mail-a ili telefona?

Naravno. Imate 3 mogućnosti narudžbe:

  • Putem naše online trgovine www.zdravo.ba

    - U online trgovini se možete registrovati kao korisnik pri čemu Vaši podaci ostaju memorisani i olakšavaju Vam svaku novu narudžbu,

    - ili kupovinu obaviti kao gost, pri kojoj Vaši lični podaci neće biti spašeni u našoj bazi podataka, te ćete svaki puta iznova morati unositi Vaše podatke potrebne za dostavljanje narudžbe.

  • Putem email-a narudzba@zdravo.ba pri čemu svaki puta iznova morati unositi Vaše podatke potrebne za dostavljanje narudžbe.

  • Putem telefona 061 93 93 48, Facebook-a ili Instagram-a, pri čemu ćete svaki puta iznova morati ostavljati Vaše podatke potrebne za dostavljanje narudžbe.

Mogu li naručene proizvode osobno podignuti i time izbjeći troškove dostave?

Da, proizvode možete podignuti osobno na našim GRATIS PICK-UP lokacijama:

  • “Apoteka Valor” Rogačići broj 1, Sarajevo, Ilidža 71215, radno vrijeme Pon - Sri; 08.00h - 18.00h, Cet; 10.00h - 20.00h, Pet; 08.00 - 18.00h, Sub; 08.00h - 14.00h
  • 1. "WINK SPORT" D.O.O.-Prodavnica br. 17.- adresa: Koševo 3, Opština Centar, Sarajevo, tel: 033/216-204, Radno vrijeme: PON-PETAK 08.00-17.00, SUBOTA 08.00-15.00
  • 2. "WINK SPORT" D.O.O.-Prodavnica br. 7.- adresa: Trg međunarodnog prijateljstva 1.Opština Novi grad, Sarajevo, tel: 033/465-622, Radno vrijeme: PON-PETAK 08.00-17.00, SUBOTA 08.00-15.00 (Alipašino polje)

Pošiljku možete preuzeti sa odabranog PICK-UP mjesta već u roku od 24 h nakon izvršene narudžbe. Bit ćete obavješteni telefonskim putem o prispjeću narudžbe na PICK-UP mjesto.

Iznos minimalne narudžbe za GRATIS PICK-UP: 25 KM

Kako se mogu registrovati na online trgovini ZDRAVO.BA?

Registrovati se možete na tri načina:

  • Klikom na link PRIJAVA u gornjem desnom uglu stranice pri čemu će Vam se pružiti mogućnost da kliknete na KREIRAJTE RAČUN. U formular ćete upisati Vaše lične podatke, korisničko ime i lozinku koje ćete koristiti za svaku novu narudžbu.

  • Prijava je moguća i u toku obavljanja kupovine kao gost. Nakon što u formular koji Vam se pojavi putem narudžbe upišete Vaše lične podatke, u dnu formulara će Vam se ponuditi mogućnost korištenja unešenih podataka u cilju registracije kao korisnika.

Zašto moram dati broj telefona?

Broj telefona nam je potreban radi lakše komunikacije prilikom dostave. Vaš broj telefona prosljeđujemo našoj kurirskoj dostavnoj službi.

Postoji li minimalan iznos narudžbe, koliko iznosi poštarina?

Da. Pogledajte ovdje detalje:

1. Mogućnosti isporuke i minimalni iznos narudžbe

Pošiljku šaljemo u roku od 24h nakon izvršene narudžbe

2. Gratis pick-up

Želite izbjeći troškove dostave? Preuzmite lično Vašu narudžbu na jednom od GRATIS PICK-UP mjesta!

Pošiljku možete preuzeti sa odabranog PICK-UP mjesta već u roku od 24 h nakon izvršene narudžbe.Bit ćete obavješteni telefonskim putem o prispjeću narudžbe na PICK-UP mjesto.

Iznos minimalne narudžbe: 25 KM


PICK-UP mjesta se nalaze na sljedećim lokacijama:

  • “Apoteka Valor” Rogačići broj 1, Sarajevo, Ilidža 71215, radno vrijeme Pon - Sri; 08.00h - 18.00h, Cet; 10.00h - 20.00h, Pet; 08.00 - 18.00h, Sub; 08.00h - 14.00h
  • 1. "WINK SPORT" D.O.O.-Prodavnica br. 17.- adresa: Koševo 3, Opština Centar, Sarajevo, tel: 033/216-204, Radno vrijeme: PON-PETAK 08.00-17.00, SUBOTA 08.00-15.00
  • 2. "WINK SPORT" D.O.O.-Prodavnica br. 7.- adresa: Trg međunarodnog prijateljstva 1.Opština Novi grad, Sarajevo, tel: 033/465-622, Radno vrijeme: PON-PETAK 08.00-17.00, SUBOTA 08.00-15.00 (Alipašino polje)

Šta ako neke proizvode koje želim naručiti nisu trenutno raspoloživi ili ih nemate u asortimanu?

Na našoj online trgovini ćete uz svaki proizvod naći informacije o dostupnosti tog proizvoda. Ukoliko nismo u mogućnosti isporučiti pošiljku u navedenom roku, obavijestit ćemo Vas pravovremeno. Vi pri tom možete odlučiti želite li obustaviti narudžbu ili pričekati da naručeni proizvod bude dostupan.

Ukoliko želite naručiti neki proizvod koji se ne nalazi u našem asortimanu pišite nam jednostavno na email kontakt@zdravo.ba ili putem KONTAKTNOG FORMULARA a mi ćemo se potruditi da Vam željeni proizvod u najkraćem roku stavimo na rapolaganje.

Mogu li naručene proizvode platiti platnom karticom?

Ne. Svaka transakcija karticama je povezana sa dodatnim troškovima. Obzirom da ZDRAVO.BA radi sa minimalnim cijenama ovaj način plaćanja bi povećao cijene proizvoda u našoj online trgovini te ga iz tog razloga nismo integrisali. Trenutno imate mogućnost jednostavnog plaćanja pouzećem, prilikom dostavljanja proizvoda na Vašu kućnu adresu.

Šaljete li naručene proizvode izvan granica Bosne i Hercegovine?

Isporuku naručenih proizvoda vršimo i izvan granica BiH. U obzir se uzimaju tarife dostave koje se razlikuju od zemlje do zemlje. Ovakve narudžbe preuzimamo isključivo putem email-a, a plaćanje je moguće samo kreditnom karticom.

S obzirom da se radi o dostavi u druge države, zbog carinskih postupaka, ne možemo utjecati na vrijeme dostave. Ograničenje za težinu paketa koji smo u mogućnosti poslati van BiH (zajedno s ambalažom) je 2 kilograma.

Kakva je cijena dostave za inostranstvo?

Cijena dostave za područja izvan BiH se utvrđuje prema specifičnim tarifama za svaku zemlju. Sve narudžbe za inostranstvo se obavljaju isključivo putem email-a narudzba@zdravo.ba .

Ko snosi odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke?

Isporuku proizvoda vršimo preko kompanija koje obavljaju poslove dostave pošiljaka u BiH. U poslovanju ovih kompanija propisani su uslovi i rokovi isporuke pošiljaka na predviđene lokacije, te u slučaju kašnjenja isporuke servis dostave snosi određene konsekvence propisane njihovim pravilima poslovanja.

Koliko dugo traje isporuka naručenih artikala?

Narudžbe izvržene prije podne se šalju isti ili naredni dan (osim nedelje). Firme kojima predajemo proizvode ih u pravilu dostavljaju u Roku od 1-2 radna dana na Vašu kućnu adresu.

Gdje mogu napisati svoje mišljenje i utiske o vašem web shop servisu?

Vaše mišljenje nam je važno. Vaše komentare, mišljenja, pitanja, pohvale, kritike i sugestije možete poslati putem e-maila na našu adresu kontakt@zdravo.ba ili putem kontaktnog formulara na web shop-u.

Sve komentare po pitanju proizvoda koje ste naručivali u web shop-u www.zdravo.ba možete ostaviti u polju za komentare pored proizvoda koji ste naručivali.

Vaše komentare, prijedloge, pohvale, kritike možete ostaviti također i na našoj FB stranici.

Mogu li vratiti naručene proizvode?

Naručene proizvode, koji su i dalje u originalnom fabričkom ispravnom stanju, možete vratiti u Roku od 14 dana od momenta dostave. Pri tom jedino snosite troškove dostave. Ukoliko želite reklamirati proizvod ili nešto drugo vezano za naručeni proizvod pogledajte prethodno informacije na stranici USLOVI KORIŠTENJA te nam se obratite putem email-a kontakt@zdravo.ba ili preko KONTAKTNOG FORMULARA na web shop-u.

Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. Nakon što smi primili vraćenu robu, izvršit će se povrat plaćenog istim sredstvima plaćanja kojim ste platili robu.

Koliko je sigurno naručiti putem vaše stranice?

Online trgovina www.zdravo.ba je u vlasništvu kompanije PA "VALOR", koja Vam garantuje profesionalnost te Vas na stranici ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA informiše o Vašoj sigurnosti kao korisnika online trgovine www.zdravo.ba

Da li nam garantujete za sigurnost deponovanih ličnih podataka za registraciju na vašem web shopu?

Vlasnik online trgovine, firma PA "VALOR" se obavezuje na čuvanje privatnosti podataka svih korisnika web shopa www.zdravo.ba. Pogledajte više na ZAŠTITA PODATAKA.